Dålig uppdatering!

Hej på er alla!

Förlåt för min dåliga uppdatering. På helgerna har jag fullt upp och umgås väldigt mycket med min pojkvän H, eftersom han är ledig på helgerna! Men jag ska försöka bättra mig! :)

Nu har jag börjat läst första delen i Pretty little liars. Närmare bestämt Lögner. Jag älskar tv-serien och följer den slaviskt! Jag hade inte hört talas om böckerna innan jag började titta på tv-serien, faktiskt. Men jag har inte hunnit långt i boken utan att jag kan erkänna att jag älskar den! :) Den är så spännande och jag ska strax fortsätta läsa den ^^


Dock måste jag erkänna att omslaget inte är särskillt fint.. ^^

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Ja, jag hoppas att jag ska trivas, och jag har också tänkt på det där med kompisar som är lika.Det känns skönt att veta att typ alla i ens klass är rätt så lika(:

Jag är inte heller så jättenöjd med CDON, men jag kan absolut rekommendera Adlibris:D

2011-08-23 @ 20:58:10
URL: http://bookshelf.blogg.se/
Postat av: Anna

Förresten, Lögner är jättebra! Alla böcker jag läst i Pretty Little Liars-serien har varit jättebra och man kan inte sluta läsa(:

2011-08-23 @ 20:59:17
URL: http://bookshelf.blogg.se/
Postat av: maria

jag gillar sin blogg starkt! du har fått mej mer inspererad att läsa och det verkar som att vi har samma läs-smak ! har tittat på alla pretty little liars säsongerna och älskar dem ! tyvär hittar jag inte böckerna på närmaste biblotek så jag undrar var man kan köpa dom om du vet ? sluta aldrig blogga är du snäll ! 👍

Svar: Vad roligt att du tycker om den! :) Men den här bloggen är nerlagd så du kan titta på min andra blogg watchandread.blogg.se istället :) Jag brukar beställa de flesta böcker köper hos Adlibris och där beställde jag Pretty Little Liars böckerna också :)
Linnea

2012-09-25 @ 12:01:18

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback