En liten titt i min bokhylla!


Jag tänkte att ni skulle få se några av de böcker som gömmer sig i min bokhylla! :)



Från vänster till höger:

Kulla-Gulla vinner en seger - Martha Sandwall Bergström
Kulla-Gulla i skolan - Martha Sandwall Bergström
Septimus Heap: Magi (del 1) - Angie Sage
Septimus Heap: Magi (del 2) - Angie Sage
Septimus Heap: Skuggan - Angie Sage
Pretty Little Liars: Hemligheter - Sara Shepard
The Twilight Saga: Om jag kunde drömma - Stephenie Meyer
The Twilight Saga: När jag hör din röst - Stephenie Meyer
Månsystrar - Brunonia Barry
Piratika - Tanith Lee
Den sista konkubinen - Lesley Downer
Vampyrguden: Mexiko - Sebastian Rook
Tom Sawyer - Mark Twain
Star - Pamela Anderson

Böckerna som ligger ovanpå är ett par böcker ur serien: Rallarliv. Jag visar upp dem senare när jag tagit mig igenom den ^^

Som ni kan se är min bokhylla en aning stökig och den är helt osorterad, så såsmåningom ska jag ta och "städa" ur den lite :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback