Pocket VS. Inbunden


Jag har en liten fråga till er läsare! :)

Föredrar ni pocket eller en inbunden bok?

Personligen tycker jag att inbundna böcker är det bästa! Pocketar går lätt sönder och är ofta trasiga och slitna efter att man läst dem en gång. Dessutom tycker jag att inbundna böcker gör sig riktigt snygga i bokhyllan! Sedan tycker jag även att inbundna böcker oftast är lättare att läsa, de har större text och går lättare att "slå upp".

Men man skall icke förkasta pocketar för det. Dessutom så går det knappast att undgå, att priset mellan inbundna böcker och pocketar ofta är stor.




(bild från google.se)

Kommentarer
Postat av: M *

- have a nice day!

2011-08-09 @ 18:42:22
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback