Höstenkät!

Listan hittade jag här :)


1. Hur är en bra höstbok för dig?

Jag älskar julen, så därför tycker jag väldigt mycket om att läsa om den! :) Annars så tycker jag att det kan vara roligt att läsa lite rysare och "läskiga" böcker, nu när det snart är haloween och allt! :)

2. Vad har du tänkt läsa i höst?
Oj, jag brukar aldrig planera vilka böcker jag ska läsa. Jag tar den bok som jag har lust att läsa vid det tillfället :)

3. Vilken typ av böcker tycker du att man ska undvika på hösten?
Böcker som handlar om sommaren ^^ Nu är det hösten och julen som gäller :)

4. Ungefär hur många böcker brukar du hinna med under ditt lov (jullov, höstlov)?
oj, det är olika.. Jag brukar göra så mycket annat på mina lov, 5-7 st kanske :)

6. Händer det att du slänger böcker under resor?
Aldrig!

7. Har du något höstbok minne från tidigare höstar?
Oj, haha. Nej, jag kommer inte ihåg någon särskilld faktiskt.

8. Vilken är bästa platsen att läsa på i höstmörkret?
I soffan, med en stor kopp kaffe eller Choklad!
9. Vilka böcker planerar du att läsa på andra språk?
Oj, jag brukar faktiskt inte läsa så mycket på andra språk.. Kanske att jag lånar någon på engelska :)
10. Vilken bok tycker du är den absoluta bästa höstboken?
Fallen ängel, svårt att välja, men denna är riktigt mysig att läsa nu! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback